Takže.. Mám 7-mesačný vzťah. Budem mať 20 rokov a môj priateľ má 22. Je mi s ním perfekne. S nikým iným mi tak super nikdy nebolo. Nadovšetko na svete ho milujem, spravila by som pre neho čokoľvek. Lepšie povedané robím pre neho čokoľvek. Tak napríklad: chcela som ísť cez leto na pár mesiacov do zahraničia (pracovne). Môjmu priateľovi sa to nepáčilo a tak sme sa najskôr kvôli tomu hádali. Nakoniec som mu slubila, že nepôjdem. Ešte pred tým sme mali problém s mojim bývalým. Ale žiadne stretávačky ani nič.. Len mi pár krát zavolal ako sa mám čo mám nové ako v škole a tak.. Proste tak kamarádsky. Priateľovi sa to nepáčilo, tak sme sa zase hádali o tomto.. Nakoniec som s bývalým ukončila kontakt.. Ďalej.. Priateľovi sa nepáči, ak nejaké chalana (kamaráta) pozdravím "ahoj" môžem len čau a ahoj môžem zdraviť len svojho priateľa.. Áno, žiarlivosť. A obrovská. Ukončila som akékoľvek kontakty. Som študentka VŠ, ale vysokoškolský život nepoznám. Nehovorím že som utiahnutá alebo čo.. Diskoték som si už preskákala dosť. Len sa nechcem hádať s priateľom kvôli hlúpostiam. Chcem aby bol šťastný. Spravila som mu plno prekvapení (napísala som mu list, kupila som si sexy veci, čo sa jemu páčili, ale tak že o tom nevedel, ak sa mu niečo na mne páči, oblečiem si to, nerobím to čo som doteraz robila, a robím to čo som doteraz nerobila,...) robím to pre to, lebo raz mi povedal, že mu musím dokázať, že ho naozaj milujem.. Milujem ho.. celým svojim srdcom, chcem s ním byť celý život ale on mi stále neverí že ho milujem. Že ho naozaj milujem.. Ja mám trošku taký problém, že keď mi niečo je, ked som smutná alebo čo a on sa ma opýta že čo ti je.. tak ja mu nepoviem čo mi je. Respektíve asi to nedokážem. Teda už to pomaly ide ja to na sebe vidím.. Aj ked len pomaly... Píšem sem, lebo tu sú odpovede neni nikým ovplyvnené pretože moje kamarátky dajú za pravdu mne jeho kamaráti jemu. Plánujeme spolu život, je to úplne krásne, ked sme spolu, milujem ho celou svojou dušou, celým srdcom, ale.. Ale t